lördag 22 december 2007

Äntligen jul....

Vill bara önska er alla en riktigt GOD JUL!
Lägger in ett par bilder på vårt julmys här hemma...
Hoppas ni får en underbar julhelg med massa mys :-)

Tänk vilken julstämning det blir bara man tar in julgranen!

I bakgrunden skymtar ni våra nya underbara fåtöljer från http://www.conformcollection.se/ som hann komma lagom till jul :-)

Mys med ljuskrona över matsalsbordet....
Hyacinter, apelsiner och nejlikor, mmm vilken doft!

Två kransar från Hemtex får pryda vitrinskåpen, inte äkta men fina ändå!

Ta hand om varandra!

Kram på er och tack för alla fina kommentarer! / Veronika

4 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Vilka UNDERBARA bilder!!! :-)

Ha en finfin jul!

Kram

Anonym sa...

God jul på dig. Hoppas ni får en mysig julafton. Jättefina bilder. Riktigt stämmningsfullt. Fåtöljerna blev jag riktigt avis på, de är så sköna att mysa i. Svärmor är stolt ägare till ett par hon med. Kanske kan vi ses något i mellandagarna, nu är maken hemma fram till januari och jag ska passa på att ta mig lite egen tid och smita hemifrån då och då. Antar att du kanske har fullt upp ändå, snart dags att föda :-)
Den som lever får se om vi hinner :-)

Massa julkramar
Erika

Hem och Lycka sa...

vad vackert du pyntat, de där kransarna har jag också hållit i men det blev ett par andra istället. önskar dig en härlig jul! kram

MOONLOVER´S sa...

så mysiga bilder du visar. ha en trevlig kväll