torsdag 11 oktober 2007

Shopping i flyttstöket!

Oj va tiden rusar iväg, bara 1 vecka kvar sen flyttar vi! :-) Var ett tag sen jag uppdaterade bloggen och bättre lär det väl inte bli nu när vi snart ska flytta... men sen när vi kommit iordning ska det fotas massor :-)
Mitt i allt flyttstök så finns det ju självklart plats för lite shopping, här är lite av de senaste inköpen, listan är lååång med saker som ska handlas till nya huset å snart är det jul också, vart ska det här sluta?! ;-)
Idag var jag iväg på Himlas utförsäljning (www.himla.se) tyvärr hittade jag inga gardiner men lite annat fint...

En superfin matta till Leos rum, tror den kommer passa perfekt :-) Rummet är ju lite avlångt så måttet 70x200cm borde bli bra. Även ett påslakan och örngott till nya sängen...

Söta "blompinnar", blockljus & kökshandukar från Himla...

Måste bara visa de här underbara spetsarna som jag fyndade på loppis....

Supersnygg medicinlåda som ska få pryda nya badrummet!

Ha de toppen allesammans å håll tummarna för att flytten går bra!

Kram Kram! / Veronika

8 kommentarer:

Jeanette Hornbeck sa...

Fina saker du visar, det riktigt rycker i shoppingtarmen. Medicinsk�pet var det ocks� Himla?
/Jea

Anonym sa...

Åhhh så mkt fint du har köpt!
såna spetsar som du har köpt har jag också köpt. Vad ska du göra med dina? Jag har tänkt att använda dem till kuddar och möjligen ngn gardin.
Ser att du länkar till min gamla blog vitagrindar. Den är utbytt mot blandkuddarobusigabarn.blogspot.com

På min gatan i stan sa...

Ja håller tummarna ja!!! Det kommer gå så bra! :-)

Kram!

Nilla sa...

Vilka fina saker du shoppat!

Lycka till med flytten =)

Kram Nilla

Anonym sa...

Vilken härlig shoppingdag! Jag ska också försöka komma iväg till utförsäljningen, men den här helgen är lite stressig så vi får se om jag lyckas.

Anonym sa...

Tack snälla!
Jag tror du kommer lyckas med gardinerna, det är superlätt! Går nästan inte att misslyckas! :-)

Hem och Lycka sa...

Vilka snygga shoppingfynd, gillar skarpt din medicinlåda! kram

Unknown sa...

Åh, vilken härlig shopping! Så spännande att ni snart flyttar! Det är helt underbart med hus! Tack för din kommentar i min blogg! kram Jasmin