måndag 29 oktober 2007

Sängkammare!

Äntligen har vi fått flytta in i nya huset, känns helt underbart! :-) Vi har redan bott här i över en vecka, tiden går fort när man har roligt. Men OJ va mycket "fixa" det är, längtar tills det bara är "piffandet" kvar, det som är kul...Men lite har vi hunnit med iallafall.
Idag är det riktigt regnrusk ute å lillen har blivit dunderförkyld, så vi håller oss inne med tända ljus och mys :-)
Ni ska få kika in i vårt nya sovrum som nästan är "klart" måste sy gardiner och få upp några krokar , jag är verkligen nöjd :-)

Min underbara "Änglapålle"

( http://www.jordgubbarmedmjolk.blogspot.com )

Fyndade en gammal barnsäng på blocket till Leo, här kommer en före och efter bild...Så härligt att se skillnaden, tänk va lite vit färg kan göra :-)

Fler bilder på lillens rum bjuder jag på senare...

Före!

Efter!

Hoppas ni får en mysig dag!

Kramar! / Veronika

11 kommentarer:

Beas sa...

Oj vad fint ni fått det. Supermysigt!!!!!

Julias vita drömmar sa...

Så fint ni fått det. Riktigt ruskväder idag...vi håller oss också hemma idag. Ha en mysig dag!

Nilla sa...

Så fint det är! Jättemysigt. Även här i Finland är det ruskväder, men mysigt med tända brasor och ljus =)

Hoppas ni får en bra vecka!
Kram Nilla

Anonym sa...

Jättefint! Måste bjuda över mig nån dag sen när ni kommit lite mer i ordning :-)

Finns en hel del bra loppisar, men väldigt mycket bra tillfälliga sen på sommaren.Vintern är så där...

Kram

www.alfridashem.blogg.se

Anonym sa...

åååh va fint det har blivit, har varit jätte nyfiken på hur det har gått med flytten, men det ser verkligen kanon ut!
Ta hand om dig, så hörs vi.
stor kram!

Jenni - Snickarsbacken sa...

Våra sovrum liknar varandra rätt så mkt nu samma säng, nattduksbord och byrå! Gillar dem jätte mkt. Jättefina bilder du visat och sängen blev underbar! Mysigt!

Anonym sa...

Hej! Vilket mysigt hem du/ni har! Utdragssängen blev verkligen jätte mysig!

Anonym sa...

Ni har vekligen börjat få det riktigt fint, jag blev alldeles varm inombords när jag ser min lilla gullungen stå och titta förväntansfullt på äppelkakan/kram mormor

Hem och Lycka sa...

Å vad fint ni fått till det, underbart! kram

Bonnie´s vita rum sa...

Oj vilken vacker säng och vackrare blev den i vitt!!

kram Bonnie

Anonym sa...

Vilket fint sovrum! Precis i min smak. Jag vill också ha HEMNES-sängen och -byrån! Den där paisleymönstrade kudden var superfin... får man fråga var du hittat den?

Ha en bra dag.