onsdag 21 november 2007

Pyssel....

Äntligen har jag kommit igång med pysslandet :-) Är förvisso mycket som behöver göras i huset, men en del pyssel måste det också finnas plats för nu när julen närmar sig med stormsteg!
All min inspiration kommer från alla kreativa människor i "Vita hem" forumet på FL
Där sys det julgransmattor, tillverkas strutar och vackra kransar! Det är helt underbart att beskåda alla vackra ting som visas där :-)

Mys med tända ljus i väntan på advent....
Kram på er / Veronika

12 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Ja håller med dig. FL och Vita tråden är superbra, man får så mycket inspiration... :-)

Många fina bilder i din blogg idag!

Kram Martina

Bonnie´s vita rum sa...

Mycket fint hos dig!
Gillade julgransmattan och den lika snygga julklappssäcken.

Får man fråga vilket matrial du använt??

Kram Bonnie

Anonym sa...

Åh, vad mycket fint du har gjort! Håller helt med, man får mycket inspiration på FL!

Nilla sa...

Visst får man mycket inspiration på FL och bloggen! Utmärkt när man vill pyssla men inte riktigt kommer på vad man vill göra =)

Massa fina saker du gjort! Kom på att jag nog måste hitta på nåt fint till min glasklocka med, så tack för inspirationen =)

Ha en bra dag!

Kram Nilla

Unknown sa...

Åh, så fina saker du gjort. Säcken blev en favorit direkt! Snart ska lillan sussa middag, så då är det pysseldax. Ha en bra dag! kram

Vi sa...

Så vacker krans du har gjort!!

Kram

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Åh så vackert vid trappen! Jättefint!

Ha en fin torsdag!

Jenny

Anonym sa...

Vad fin kransen blev. Sista bilden på min lilla ögonsten var ju bäst.
Kram

Beas sa...

Jag håller med...FL är en superbra inspirationskälla. :-)

För att inte tala om alla vackra bloggar som finns. Man blir ju helt sjuk av längtan efter allt och "att göra listan" tar aldrig slut.

Ha en toppenmysig fredagskväll!

Kram Bea

Anonym sa...

vilken härlig blogg du har, hoppas det är ok att jag länkar?
kram/ruffa
ps. vill du läsa min enkla inredningsblogg är det bara att maila [lösenskyddat]

Hem och Lycka sa...

Vad vackert du har pyntat, underbart! kram

Anonym sa...

Härliga bilder och fin blogg =)