torsdag 15 november 2007

Kallt ute - Varmt inne!

Nu var det ett tag sen bloggen uppdaterades, har så mycket som jag vill visa men vill ju att det ska bli "klart" först å det tar ju sin tid....
Nåja kan bjuda på en tjuvkik på vardagsrummet för nu har ju kaminen kommit!
Oj vilket vackert vinterland vi har här i vår lilla "stad" , var nere på stan idag med en supertrevlig granne och kom hem med två fina hjärtan och en supersöt tomte, gissa om jag längtar till julen!?
Svårt att fånga den riktiga myskänslan på bild, men här ser man kaminen iallafall...det brinner för fullt!
Kunde inte motstå den här underbara "julegrisen" från Maileg
Underbar Tomtenisse...
Söta hjärtan....
Såhär ser det ut på vår baksida,massor med SNÖ :-) Tror minsann att en liten hare hoppat förbi också..
Snart har elden slocknat...men imorgon blir det en ny brasa :-)
Godnatt allesammans!
Kram / Veronika

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint med kaminen!!!!!!!!!!
Det ska bli jättemysigt att fira jul hos er. Kram Mamma :)

Anonym sa...

Visst är det mysigt med värmen från en kamin. Ser mysigt ut hemma hos er.

/Lina (LinaoMatilda på fl)

DRÖMHUSET sa...

Visst är det mysigt att tända en brasa nu när det är så kyligt ute!
Fin kamin, är det en Contura??? Den underbara grisen,vart har du köpt den?
Kram Sofie

Nilla sa...

Så mysigt med eld, många gånger eldar jag bara för att det är så mysigt och alla andra suckar att det är för varmt *fniss*

Den grisen har min dotter som är 1,5 år på sin önskelista till jul, det har mamma bestämt =D

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram Nilla

Beas sa...

Åhhh...grisen är ju så toksöt...tar fram den tusen gånger om kvällen och bara tittar på den. Längtar tills julafton då jag ska få se hur dottern tar emot den.

Jag tycker verkligen att kaminen ser supermysig ut! Vill också ha!!!

Ha en toppenfin fredagskväll med mycket mys.

Kram Bea

På min gatan i stan sa...

Åh, vilken underbar kamin! :-) Härligt!!!

Kram och godnatt!