tisdag 16 december 2008

Barnens Julkläder...

Kan erkänna att det är inte bara inredning som ligger mig varmt om hjärtat, även danska barnkläder
(och en del svenska också förstås).
Såhär fin är lillkillen i sina julkläder, skjorta från Moonkids och jeans från Rockefella, just dessa två märken är från Sverige!
L har en likadana kläder, hehe självklart syskon-matchning på julafton.
Det finns många bra webbutiker som säljer dessa kläder...
Skjortorna hittar du här http://www.rackamaja.se/ på rea dessutom ;-)
Jeansen som är svarta stuprör med röda sömmar (varför finns inte dessa i vuxen size?! hihi) hittar du här http://www.babyshop.se/

Idag blev det visst lite annat än inredning i bloggen.
Kram på er / V

4 kommentarer:

Lilla My sa...

Vad kul att du gillade vårt förra kök.

Självklart är ni välkomna på söndag! Vi bjuder självklart på fika. Det ska bli jättetrevligt att träffas in real life (och inte bara via bloggarna eller på förskolan, hi, hi).

Jag älskar också danska barnkläder, dessvärre gör inte alltid plånboken det, så jag brukar passa på att handla på rea. Tack för tipset på nya hemsidor som säljer snygga barnkläder. :)

Föresten, bilderna på minstingen var ju bara sååå söta. Han ser ut som en riktig karamell.

Ha det så bra. Vi ses snart.

Linda sa...

Så söt han är i sin skjorta, en liten rockababy! Jag får se om jag får på E det jag vill på julafton eller inte...."kan själv" *ler*

kram Linda

Julias vita drömmar sa...

Kikar in till grannen :) Hoppas allt är fint!
Så härliga kläder!

kram/Julia

Erika sa...

vilken sötnos. Jättefina kläder. Jag glömde helt bort att ringa dig, dagarna bara flyter in i varandra och så här kring jul får man ju inget vettigt gjort. Jag startar massa andra projekt bara för att jag inte orkar med julen :-) Tänk snart ska vi ha ett års kalas, då kan man verkligen snacka om att dagarna flytit i väg. Det är helt ofattbart för mig att de redan r ett. Hoppas ni får en mysig jul och att alla får vara friska. Kram