lördag 20 december 2008

Julklapp!

Jag är alldeles matt av några dagar med magsjuka, finns det något värre??!
Nu när man vill vara full av energi inför julen känner jag mig bara matt, tur iallafall att man kan handla många julklappar på nätet och att de flesta redan är ordnade :-)
Blev otroligt inspirerad av Julia ( som jag ofta blir) hennes blogg är underbar!
En fotobok med bilder från året som gått blir pappas julklapp men samtidigt hela familjens.
Jag är superdålig på att framkalla foton och ännu sämre på att få in de i album. Men från och med nu ska det bli en vacker fotobok varje år lagom till jul.
Tänk så kul att sitta hela familjen och prata minnen tillsammans!

GOD JUL
Hoppas ni får en underbar julhelg!
Kramar Veronika

2 kommentarer:

Saga sa...

Åh så fint! Hittade dig via familjeliv =)

Lilla My sa...

Hej,
Vilken fin gåva du gav din man och resten av familjen, något som hjälper Er at minnas svunna tider. Vilken bra idè. Kanske att jag anammar den, i mån av tid.

Hoppas att Ni alla mår bättre nu och att Ni fick ett fint avslut på året.

Gratta minstingen från oss!

Lilla My med familj