torsdag 6 november 2008

NYSTART - Vardagsrum och NYA kuddar

ÄNTLIGEN har jag tagit tag i min älskade blogg.
Nu VILL och SKA jag hinna med att blogga igen.
Med två småkillar här hemma har tiden helt enkelt inte räckt till, men jag känner verkligen att jag saknat bloggandet massor, ska bli roligt att börja om :-)
Det har hänt en del här hemma kan man lugnt sagt säga, två verandor har byggts i sommar och mycket trädgårdsarbete har det blivit! Känns rätt skönt nu att bara få pyssla om insidan av huset...
JULEN närmar sig med stormsteg och den rätta känslan har redan infunnit sig ;-) Mitt allra senaste lilla syprojekt blev tre "juliga" kuddar sydda utav kökshandukar från Greengate.
Tack "Villa Hemmet" för ditt smarta tips!
Som en NYSTART tänkte jag visa hela vårt hus, idag får ni se vardagsrummet och mina nya kuddar :-) Det kommer bli en rödvit jul här hemma vill jag lova.
Svårt att bara välja några bilder ;-)

Må så gott & ta hand om varandra!
Kram V

4 kommentarer:

Villa Hemma sa...

tjena

fina kuddar :-D

Roligt att kika in här!

- jenny

Lila sa...

Hej granne! Vad fint ni har det i ert vardagsrum! Men visst är det HÄRLIGT att julen närmar sig. Har redan planerat in i kalendert för julstädning och julpynt:)

Kramis

jenny sa...

hej!

hittade hit alldeles nyligen, och hade sparat dig under favoriter, så det va kul och se att du ska ha en nystart :) ska bli spännande att följa.
är viktigt att man känner inspiration, och att man vill lägga den tid som det tar och blogga.

hälsningar jenny

Erika sa...

Åh vad kul. lägger genast till dig på bloggkoll. Kuddarna blev superfina som du sydde.
Kram
Erika