torsdag 13 november 2008

Vitt vitt och åter vitt...

Nu har jag fått min VITA soffa ;-) Egentligen har jag alltid velat ha en vit soffa men till slut blev det den mörkgråa, lyckades inte övertala K denna gång...
MEN nu har jag löst det här på ett bra sätt hehe ett vitt sofföverdrag = jag får min vita soffa + att K slipper bekymra sig över allt som spills och alla fläckar det blir på soffan när man har två småttingar. Nu är det bara att slänga in överdraget i tvättmaskinen med lite klorin så är det vitt igen! BRA eller hur?! :-)
Har även sytt en ny "lampklädsel" då jag inte tyckte att den gråa passade så bra, gissa vilken "färg" det är nu? hehe ooops vit blev det visst ;-) Den är sydd i ett vitt linnetyg, matchar gardinerna utmärkt :-)
De juliga röd-vita kuddarna fick gömma sig ett tag, de kommer nog fram till 1:a advent, känner att jag tröttnar ganska fort på allt färgglatt och vill snabbt ha tillbaka det ljusa. Men till jul blir det mer rött och vitt, igår tog vi ner alla julkartonger från vinden ska bli mysigt att få plocka upp allt och få en rikigt julkänsla!
MYS massor nu!
Ha det toppen så hörs vi snart igen :-)
Kram / V

3 kommentarer:

Lila sa...

Blev ju super med vitt överdrag...

Kramis grannen

Hem och Lycka sa...

Finfint, smart med överdrag! kram

Lila sa...

Håller tummarna att ett fönster åker upp hos er också! Var hos Åsa på hennes kundkväll ikväll....SÅ fina julsaker...vill ju köpa HELA affären:). Kom hem med en liten påse iallafall..

Kramis