tisdag 25 september 2007

Jag vann!!

Igår kväll fick jag ett skojigt mail från webbutiken http://www.cosas.se/
"
Du har vunnit en fribiljett till HEM2007"
Hade helt glömt bort att jag var med och tävlade, så det kom som en glad överaskning!
Som alla andra inredningstokiga tänkte vi självklart gå ändå men nu känns det ju extra kul när man vunnit en biljett, jag som aldrig brukar vinna!
Ser verkligen fram emot att gå, speciellt nu när man snart ska flytta till nya huset.
Samtidigt är det ju även "Hem&Villa" mässan och "DigitalHome" mässan (gissa vart man kommer hitta sambon??!)
Foto: http://www.hemmassan.se/

Givetvis kommer jag att besöka "Cosas" monter (C14:41)

De har verkligen mycket fint!

Här kommer några av mina favoriter...

"Näckroslampa" skulle bli fina i vardagsrumsfönstren....

Vacker ljuslykta....
Söt redskapskorg till trädgården....

Och sist men inte minst....HUR kan en toaborste vara såå snygg??!
Den kommer från "Iris Hantverk"
Alla foton från http://www.cosas.se/

Imorgon bär det av till Ikea, får se vad man kan hitta för fint, listan är lååång ;-) Hoppas bara att förkylningen som långsamt kommer krypande inte blir värre, men det hör väl hösten till...får dricka massor med te!

Nånting som man absolut INTE får missa på Ikea??

Kram på er alla / Veronika

4 kommentarer:

Julias vita drömmar sa...

Grattis till vinsten :)

Hoppas jag kan komm aiväg också men den helgen är jag solo med bägge barnen så vi får se...
Du får väl berätta om godbitarna annars.

KRAM

Mrs M sa...

Grattis! Jag vill också gå, men har inte tid... Ha en bra dag! KRAM

Jenni - Snickarsbacken sa...

Grattis till vinsten! Nu kommer du att se massa ögongodis!

Beas sa...

Grattis! Kul att vinna!

Vi kanske möts vid Cosas då, jag har spanat in näckroslampan jag med och ska också dit. :-) Hoppas att de har med lite godbitar.