torsdag 27 september 2007

Trevlig överaskning....

Usch å fy å blä för att vara förkyld :-( Trodde att jag kanske skulle klara mig men det är nog nästintill omöjligt när hela familjen varit sjuka...jaja det är bara att stå ut och hoppas att det snart blir bättre!

Gissa om jag blev glad när det plingade på dörren och där stod min älskling med en stor vacker zinkkruka med en underbar gigantisk ljung :-) All trötthet och förkylning var som bortblåst!

Visst är den vacker???

Såhär höstfint är det på balkongen nu....myyys!

Tänk att vi snart har en hel liten trädgård att pyssla om, ska bli underbart!
Häromdagen var jag på en liten lokal loppis. Där hittade jag de här vita bomullsgardinerna med spets på insidan och nertill. Tanken är att de ska få hänga i vårt blivande sovrum ( http://ljuvligadrommar.blogspot.com/search/label/Sovrum )
Men nu börjar jag fundera på om de kanske är FÖR söta??! Behöver era åsikter :-)
Hängde upp de här i lägenheten bara för att se hur de såg ut, så här ser ni en liten del...

Nu ska jag kurera mig å njuta av att lillen sover ;-)
Ha en toppen kväll!
Kram på er / Veronika

5 kommentarer:

Beas sa...

Vilken LJUNG...helt otroligt fin!

Anonym sa...

Vilken kul överaskning!
Jag hade helt klart kunnat ha gardinerna, dom är väldigt "söta" som du säger, men i ett sovrum tycker jag att det är mysigt... Kram!

Hem och Lycka sa...

Jättefin ljung! Gardinerna är jättefina, lite för söta för min smak men jag tycker du ska ha dem uppe, du fastnade ju för dem, inte sant? Och det går ju att varva, ibland är det mysigt med lite sötare och romantiskt sådär, ibland vill man ha lite enklare. Varva!

faster atta sa...

Vilken underbar livskamrat du har! tänk att få en så fin kruka och ljung bara sådär.... Min make ska nog ta och läsa lite i din blogg....

Mitt vita staket sa...

Jättefint du gjort på balkongen....super mysigt..
alldeles ny bloggare titta gärna in..mittvitastaket...ha en bra dag..