måndag 10 september 2007

Ny i Blogg Världen....

Tänkte att jag också måste ha en blogg som "alla andra".... Här kommer ni få följa hur vårt nya hus tar form. Den 19:e oktober bär det av till "landet". Som ni kommer förstå så älskar jag allt som har med inredning att göra och det ska vara ljust, tur att det finns olika nyanser av vitt! Harmoni är något som man ska känna när man kliver över vår tröskel. Även blommor och trädgård är något som jag kan lägga många timmar på, ska bli helt underbart att flytta från "balkong" till en riktig, om än liten trädgård....Drömmen är att en dag utbilda mig till florist och någon gång i framtiden öppna en egen liten blomsterbutik. Förutom att tillbringa dagarna med min underbara son så går mycket tid åt att springa i inredningsbutiker och surfa inredning. Inredningsplanering av huset är just nu prio ett! Här får ni se de första glimtarna av huset....

Välkommen in!

Gillar det svarta som kontrast till allt vita....

Gråsvart fondvägg i köket....

Fondväggen i sovrummet...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Älskling...
Vad duktig du är!!

Vi sa...

Kikar in direkt!! Skall bli jätte kul att följa din blogg... Lycka till!!

Kram Annica

På min gatan i stan sa...

Va kul! Hit kommer ja igen! :-)

Kram Martina

Julias vita drömmar sa...

Välkommen till bloggvärlden!

Lotta sa...

Välkommen till bloggvärlden! Det ska bli skoj att få följa ditt hus. Det ser kanon ut hittintills!

Kram
Lotta

Lotta sa...

Tackar för snälla ord inne hos mig, vad glad jag blir! Precis vad jag behövde höra idag, när jag är hemma med influensa!

Kram
Lotta

Anonym sa...

Klart att du får länka. Ska bli spännande att följa din blogg och det nya huset.

Kram
Erika

www.alfridashem.blogg.se